GILF är det nya MILF

Sorry guys men jag var för trött för att blogga igår när jag kom hem från Camilla, och till råga på atllt så höll jag på att bli våldtagen på vägen hem, kanske inte praktiskt men teoretiskt för det spelades upp scener i huvudet på mig. När jag som bäst går och kvittrar för mig själv stannar det en bil med en sliskig turk som ville ge mig skjuts. Han hade tydligen missat att här i Sverige får vi minsann lära oss från den dagen vi lär oss att gå att aldrig någonsin åka med främlingar. Jag pinnade på som aldrig förr efter den lilla incidenten.

Satt med det där jävla caset igår som förstör mitt liv så jag förtjänade ett par glas vin hemma hos Camilla på kvällen. Elin var där och var glad i hågen trots hennes lilla vattenmissöde som förstört hennes dag. Vattnet på Tjärna är inte längre sig likt när invånarna tar det årliga julbadet,, smuts i rören kommer skapa en bakterieepidemi i Borlänges mörkaste skyffe. Lucky me som inte bor där längre.
Camilla har killkompisar som hon INTE är  kär i,, ja hör och häpnad, jag är iaf kär i alla mina killkompisar (host, host),, men visserligen kan jag förstå varför hon inte är det (host host). Mycket har jag hört men det här tar nog fan priset. Micke, en av Camillas kompisar har gett mig mardrömmar för livet, han berättade om när han låg med en lite äldre dam,, eller tant kanske man ska kalla det, 50+. Jag visste inte om jag skulle kräkas, springa där ifrån eller svimma men nyfiken som jag är så ville jag höra detaljer som gav mig dåliga rysningar. Att ligga med MILFs är so last season, nu är det GILFs som gäller. Ingen skulle få doppa något i mig efter att legat med någons mormor, hemska tanken.
Förutom det så var kvällen topnotch, alltid kul att se lite nya ansikten. Jag är en tråkig individ som inte följde med till Slitage för att dansa runt stången och gnida rumpan mot lammkött. Men faktiskt så har jag skitmycket jag måste göra innan jag ska åka hem till Gränna, jag har redan diskat :) Jag får ta igen det nästa år istället, onsdagar i Falun när det är som bäst.


 Elin är söt som en mashmallow (innan hon druckit en flaska vin)


Jag sörplar på som aldrig förr. Afterschool är ibland ganska så välbehövligt. Varför har vi inte det oftare?


Det är inte killen på bilden som legat med mormor.


Elin har fått ett onekligen bra synfält rakt föröver. Henrik ligger och ser allmänt inbjudande ut.


Limpans lycka är oslagbar.

Åh jag fick nyss en liten julklapp av Karin som jag ska öppna på julafton, om jag klarar av att vänta tills dess :)
Och nu mina kära vänner ska jag ta dag i dagen, jag har legat och snoozat i en timma, det behövdes och nu ska här städas och väskpackas, jag ska vara hemma hmmm jo 8 dagar, shit vad länge!

So long!

Kommentarer
Postat av: milla

åhh när jag sitter här o läser din blogg inser jag hur mycke jag saknar dig !!

2008-12-18 @ 13:42:27
Postat av: Malin

Hörru, blev inte jag tvingad att vandra genom snö och rusk för att du skulle åka hem i onsdags? :S Tråkigt du inte kom till slitage, vi var ju där och höll ställlningarna! :D

2008-12-19 @ 03:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0