Ida förför Björn....

Eller ja hon försöker iaf,, det verkar inte gå särskilt bra, de ligger här på golvet och våldför sig på varandra,, eller okej, Ida våldför sig på Björn.. Björn vill ha vad som helst bara han slipper knulla!!! Ida känner sig förnedrad och nu kommer hela internetvärlden få reda på detta.. Det rinner mellan benen på Ida (jag citerar bara, detta är inget påhitt).

Ida säger: Åh Björn vilket skönt sex jag ska ha med dig ikväll..
Björn säger: Jag känner mig som en blöt disktrasa som hänger på tork..
Björn vägrar att doppa kuken i Ida
Björn säger: Jag har en hemtenta som ska vara inne kl 00
Ida säger: Nej du ska va inne i mig innan kl 21..

Björn är hungrig och grinig, allt han vill är att få dra härifrån och gå hem och äta fyra laxar, Ida vill ha Björnkorv men det verkar inte som att hon får något. Björn lovar dock att imorgon ska han tillochmed tända ljus och bjuda på dessert när Ida kommer.
Det är konstaterat, tjejer är kåtare än killar. ojojoj

Ida säger: nu måste jag byta både byxor och trosor,, åh känn Björn.
Björn muttrar,,, njaerejadnf
Kåtslag på sture!

Jag har gjort bort mig igen,, när jag kom hem från träningen låg Ida och Björn i soffan och schlemmade,, (nej nej det är inte det som är det jobbiga)
Björn säger: Tack Angelica för att du tackat mig i din blogg..
Angelica säger: Åh läser du min blogg?? neeeej faaaaan!!!
I söndags tackade jag Björn i bloggen för att han gav mig en skedkompis, som dock inte uppfyllde mina kriterier.. Förlåt Björn för att jag är lite kräsen!!
Helt plötsligt kom jag ihåg gårdagens inlägg om ollon, Björns ollon... Neeeeeej!! Så det var lika bra att förvarna Björn nu när han läser min blogg om att jag råkat blogga om hans ollon... Jag ville sjunka genom jorden, men ingen större skada skedd, Björn kunde glädja sig åt att han kan identifiera sig själv med Puff.

Det här har varit världens längsta dag så nu ska jag sova!! Imorgon ska jag börja på casen i tjänstemarkadsföringen så att jag inte har så mycket att göra efter jul,, Sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0