E.M.D

Jisses vad håller de på med?? Erik, Mattias och Danny, tre Idol-förlorare som numera liknar ett irländskt pojkband. Fanns det inga bättre som kunde uppträda på Kronprinsessans födelsedag?? Erik som solo, helt okej, Danny som solo, det svänger, Mattias som solo, hmmm vet icke. Men som pojkband är de ett stort No no no! Jag måste dock erkänna att jag var helt besatt utav Danny det året han var med i Idol. Jag grät stora tårar när han åkte ut och jag får fortfarande rysningar när han sjunger "öppna din dörr" och jag måste erkänna att jag var tokförälskad i honom. Jag skyller allt på den medierade kvasiinteraktionen. Jag måste ha varit inne i en svacka i mitt liv just då,, Hallå Sofia, var inte det samma veva som jag var besatt av Audio Video- killen??? Ja jag måste nog sannerligen haft en svacka..
Det fanns en kille i Falun som jag tyckte var aplik Danny.. Jag var besatt av honom oxå.. och nu efteråt när jag ser närmre på honom.. åhh nej de är inte lika nånstans.. Där ser ni, jag var tyå helt sjuk i huvudet.

Dagen på jobbet gick oerhört fort. Det kändes som att jag bara fyllde två vagnar men det var ju mer förstås, känslan var dock bra.
Jag har klippt mig idag! äntligen! Det behövdes verkligen. Mitt hår hängde som en golvmopp. Jag hatar när håret blir helt platt och livlöst med kluvna toppar.. bläää jag kan inte ens kolla mig i spegeln då.. Så nu är mitt hår en aningen kortare och jag älskar det :)

Fick 357 bilder på posten idag som jag framkallat. Det är en helt annan grej att se på foton som man kan hålla i än bilder på datorn. Jag framkallade några svartvita bilder oxå. Tänkte göra nåt slags kollage. Har en jättefin svartvit bild på Thereses gravsten.. Den är absolutely fab.
Känns som att jag hunnit med jättemycket idag trots att jag jobbat. Tränat har jag gjort och det var jätteskönt, fast jag måste erkänna att den där Rune ser lite geeky ut, men det är sweet ;)
Jag har märkt att det är många som blir lite smått provocerade av vissa av mina inlägg.. men vet ni vad?? Jag bryr mig inte ett dyft faktiskt.. Hey ni måste väl kunna skilja på ironi och blodigt allvar?? Tänk om alla skulle tycka lika om allt? fy fan vad tråkigt allt skulle vara?

Nä usch jag är lite skabbig så nu ska jag skabba av mig. Later my friends!


     E.M.D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0