Dag 4, vi är yra

Nu är jag och Carro inne på festdag fyra och det blir bara bättre och bättre. i kväll är det grande finale! vi trodde bolaget stängde tre men ack så fel vi hade men tacka alkoholgudarna att vi har el profesoro i stunder som dessa. Vi kommer flippa och vi ska klippa sönder samtliga tält på campingen. Carros mål är att få bandet avklippt.. jag säger bara, been there done that så att säga.

Carro har en dejt med jesu kristu brud kl 8 ikväll.. detta kan bara sluta på ett sätt, carro ska bli frälst och älska jesus för resten av hennes liv.
Jag borde fundera på att skaffa glasögon,, hahah kolla denna, Camilla där är Billie the vision and the cleaners!!!! jariba!!! harkel, harkel från Camilla,, hrm du Angelica the dancers heter de ju,, haha ojdå, men lite humor var det.

Tjupp tjupp hinner inte blogga mer men i morgon kan ni räkna med det mest dissande inlägg jag någonsin gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0