Hanna och Elisabet

Det slog mig nyss plötsligt att fan på lördag är sista gången jag får träffa Hanna och Elisabet på väldigt länge.. De flyttar båda ner till Göteborg nu. Det suger rejält tycker jag!!! Jag vill att de ska stanna kvar i Falun för alltid juh,,
suck,, jag tror jag ska lägga mig i sängen och gråta i stället...
allt är bara skit just nu...
jag fattar inte vart detta året tagit vägen,, det är snart ett år sen som jag såg min lillasyster för sista gången, det känns fortfarande overkligt, jag tror jag har hållt tillbaka det jag känner alldeles för länge nu,, varför kan inte jag oxå få gå igenom en sorgprocess som alla normala människor. jag väntar fortfarande på den dagen då jag kommer bryta ihop totalt, jag vill att den ska komma snart så att jag har det överstökat.. fan det är inte meningen att man ska dö när man är 19,, ibland kan jag bli arg på henne för att hon tog livet av sig utan att förvarna mig.. en förklaring skulle inte sitta helt fel att få heller. FAN!!!!! FAN!!! FAN!!!! FAN!!!! just så känner jag nu,,, jag vill bara hem för jag orkar inte mer!!!! kan ni fatta det?????? näe det kan ni inte FAN FAN!!!!!

jag vill att hanna och elisabet stannar kvar och så vill jag backa tillbaka tiden ett år, då hade jag aldrig åkt till london över sommaren,, jag hade bundit fast therese i ett rep och hållt henne kvar där till den 2 augusti för då hade hon aldrig kunna avsluta sitt liv,, jag kommer alltid hata 2 augusti..... FAN!!!! Kom tillbaka då Therese!!!!

Kommentarer
Postat av: sara(och linus)

kände jag behövde skriva något här.först vill jag be om ursäkt, jag har ine funnits där.borde fattat du ej mådde så bra, men tror d e lätt å byga upp en glad fasad för att man "vill" vara glad, å ja är dum å gick på det förlåt min vän.det är med tårar jag läser texten.man måste få vara ledsen.man måste få vara arg.man måsteå ur sig sina känslor.allt handlar inte i livet om skratt, dans å partj om du förstår.jag skäms för jag ej funnits där å jag skriver d här så alla kan se det. jag tror man måste gå i genom vissa saker för att kunna gå vidare som person.känner du nu att du ä arg, var det!skrik slå gör vad du känner.det hjälper.å jag kan lova dig.jag finns å nekar dig aldrig..en vän.

2008-05-30 @ 09:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0