Jobba!!!

Ja usch nu sitter man här och skulle kunna döda klockan för att den går så fort. gah ska åka och jobba om 50 minuter och jag har aldrig varit så osugen på att jobba som jag är nu. men det blir pengar iaf, har ju faktiskt inte jobbat nångång nu i Maj så pengarna kommer lysa med sin frånvaro i Juni. Men vad gör väl det, jag ska bara va hemma hos pappa ändå och glassa. Jag ska ligga i en solstol i tre veckor och anställa min småbröder som betjänter till minimilön. Sen ska jag ligga där likt en grekisk gudinna och äta jordgubbar och grillade korvar.

Och när jag har tröttnat på att ligga och glassa så ska jag dra med mig min kära lillebror Christoffer till en uteservering och dricka en glassig drink. För på torsdag fyller han 18!!!!!!!!! Åh då kan han äntligen köpa sitt egna snus :) Och så får man väl hoppas på att han klarar körkortet nu så att vi kan ta pappas bil när vi ska åka och bada :)
Åh min storasyster har semester samma veckor som jag är ledig så nu jävlar blir det till att spendera kvalitetstid med los hermanos (haha min spanska må vara sämst)

Och på fredag när jag fått pengar ska jag köpa en tågbiljett ner till Karlshamn!!! Jag längtar redan, jag har inte träffat Emma på två år!

Nähäpp om man kanske skulle ta och sätta på sig jobboutfiten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0