Mellsta

Tjohoooo!!! Kom nyss hem från den skönaste joggingrundan på länge. Efter att ha suttit framför datorn och pluggat en hel dag så kändes det helt välbehövligt. Hade tänkt att gå till Friskis på Jens medeljympa men jag somnade och missade tiden så jag gick upp till Mellsta och sprang istället. Det låg fortfarande snö kvar på en del ställen efter att det hade snöat hela dagen igår.. helt sjukt att det snöat i Maj ju!! fast hemma hos pappa i Gränna var det sol, så jag har väl helt enkelt valt fel plats i Sverige att bo på..
Efter 5 km springande så var jag inne i ett sånt där härligt flow, då man knappt är medveten om att man rör på sig och att man egentligen borde stupat för längesen.. så jag sprang hela vägen hem oxå.. så alltså har jag sprungit typ 7 km :) GREAT!!!

Usch det sitter massa pakistanare i köket,, de ska typ ha matätarfest för de har lagat mat heeela dagen... gah då kan ju inte jag laga mat :( Högljudda är de dessutom och det provocerar mig nåt enormt! det ska bli sjukt skönt att flytta härifrån! Inte lång tid kvar :)

På midsommardagen ska jag på BIO premiär med Emma.. Vi ska se Sex & the City filmen.. så nu bör jag nog kanske se några avsnitt av skiten så att jag fattar nånting utav det.. jag har nog aldrig sett ett helt avsnitt

Btw så har min lillebror helt tappat förståndet,,, detta blir ett fall för den onekligen mycket klokare och beslutsammare storasyster Angelica!
*Ung, kär och dum*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0