MSN

Jag kan roa mig i evigheter med att se vad folk heter på msn. endel saker som folk skriver är humor. kolla här..

Single and Fabulous!
unnar sig avkoppling
städar
ute å går
Det ska inte kosta skjortan att köpa en hoodie - Don´t mention the war.
Kollar film
No Heroes
Har sprit i mängder!
(ivars) Sweden rock festival?, hultan?
EM-nästa :)
rädda mig från mitt egna sällskap
fan är allt skoj?! allt känns så upp och ned och förvirrande... party?
jag trodde vi inte hade förelläsning, hade fel oops!
Komma ihåg: kontanter till PPPn!!!
Attention dum dums
det är över nu
Regnigt
27/3-08
Johan
.::Stim: "Vi vill testa fildelningsavgift i höst" :: celestialchaos.com
The Beginning And The End
Des briques roses sout un peu homosexuelles"HAHA :)
last week
Some say he knows 2 facts about ducks... and they are both wrong . All we know ... he is called the Stig!
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd
Come back i helgen är inte omöjlig - Chile - France 5-3 Vamos Chile mierda!!!
www.vulkan.se
I accept chaos. I don´t know whether it accepts me.
Traenar och blir grymt snygg, no women - no cry ..
Alcohol, the only one to trust
inte långt kvar nu
www.sarastar.blogg.se
ska bli farsa i december eller januari
PAPPA!! inte du av alla människor!!! kom tillbaka!!!
Ja då har man blivit med hund me :)
förstår inte.
JAAAAAAAAA!!! Chelsea!!
det snurrar i min blonda skalle.
BLANK
Saknar dig Maja! Så sjukt mycket! Du kommer alltid att vara stjärnan i mitt liv.
Jag Älskar min Lisa
livets små perioder
ur badet nu- klivit upp ... vågar inte säga hur länge jag låg i
... 2,5h senare
Äntligen körkort!
Vi simmar alla i samma båt

Hahah ja ni ser ju själva,, undra vad folk tänker på ibland :)

Kommentarer
Postat av: Tess

men rädda mig från mitt eget sällskap istf att skriva om det här...

2008-05-22 @ 00:35:30
Postat av: Elin

Ja det där var ju rätt kul faktiskt:)

2008-05-22 @ 21:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0