Rockhouse och snö

Jag tycker det är lite lagom att uppdatera bloggen nån gång i månaden så jag tar tillfället i akt att uppdatera nu när jag sitter här skrämmande tidigt en lördagmorgon med en fylla som långsamt börjar gå över till en hangover.. usch hur hamnade jag i den här situationen??!!! Jag hade tänkt att bara chilla lite igår men någonstans gick det snett.
Det började med att jag satt på mitt lilla rum med Elin och Becca och spelade super nintendo och sällskapsdrack. Det var party i luften,, ordagrant asså, Becca sköt champangekorkar vilt omkring sig, det kändes som en näradödenupplevelse   < ----- (borde jag särskrivit det där??) när korken i 200 km/h flyger upp och studsar i taklampan och sedan med en svischande fart letar efter ett offer att korka ner.. pjuh det var på håret att jag klarade mig.. den hamnade på golvet med en sådan brak så nu har jag ett hål till Kina.. det ligger där på mitt rum.
oj nu svirade jag iväg... iaf så ville Becca och Elin inte gå till Rockhouse så jag lämnade dom här åt sitt öde med super mario och hängde med Micke bort till Sofia och Emelie. Det var en onekligen trevlig förfest på 4 personer. Emelie bjöd på vin så jag skyller på henne att det gick snett ;)

Lite lagom runda om fötterna så traskade vi bort till Rock house. Jag hade fått i uppdrag att vara groupie åt Linus.. jag var väl förberedd på att jag antagligen skulle hata musiken så jag kände att det var lika bra att införskaffa mig förfriskningar i baren så jag inte skulle va lika medveten om vilken skitmusik jag utsatts för.. okej jag överdriver det var inte så dåligt som jag trodde, vad jag minns iaf....

Micke var glad som ett litet barn då han entrade Rockhouse och fann sina långhåriga medmänniskor och Linus var sötare än aldrig förr ... Jag älskar att hänga med Micke, han är gullig som ett litet lamm och han har sån lugnande effekt på mig, jag svävar på små moln vid hans sida. Sofia och Emelie var glada i hågen,, Sofia försvann dock senare på kvällen med någon som jag inte har nåt ansikte på.. Vi hittade Patrik bakom ljusbordet och Emelie fick vara med och dra i alla spakar. jag ville oxå dra i spakarna så jag drog en lögn för Patrik om att jag var Boomtowns absolut bästa ljusdesigner.. yes jag fick va med och pilla!!! Emelie tyckte dock att det inte var läge att använda frontlight (eller vad det heter).. så tjupp tjupp jag fick springa iväg och leka med nån annan..

hmm nu måste jag rota fram i minnet vad vi gjorde sen,, jag vet iaf att när kl var 2 så snöade det för fullt ute och jag frös som en snögubbe i minusgrader.. Ola ringde och ville ha med oss på efterfest,, jag hatar efterfester men man är väl inte den som är den.. Ola kom och hämtade upp oss i bil (ola körde dock inte).. vi skulle till bullermyren men på nåt konstigt vänster så hamnade vi på tjärna.. och där åkte våran taxichaufför iväg.. emelie och micke övergav oss för att gå hem och sova.. så då var det bara jag, ola och Linus kvar.. trots att jag stod 5 meter från min dörr och jag kunde känna värmen från min säng så lyckades Linus på nåt konstigt vänster övertala mig om att följa med på efterfest.. okej jag kanske inte är så svår att övertala :)

Sen började våran vansinnesfärd bort mot bullermyren,, vi hittade de smidigaste genvägarna, första genvägen gick över motorvägen, filerna var dock delade med ett stängsel, jag blev kastad som en liten vante över stängslet och sen var nästa genväg över fotbollsplanerna, mina fötter blev onekligen blöta och jag förbannade mig själv över att jag följde med men kände att jag kommit för långt för att vända om och gå hem. jag var trött, blöt och kall så de fick bära mig sista biten och jag var lycklig igen :)

det var dock inte mycket till efterfest men jag älskar att chilla.. killarna drack whisky och jag fick kväljningar av doften... usch!!!
sen så sov vi och sen vaknade jag.. och då gick jag hem,, lycklig som aldrig förr traskade jag ut i regnet med den underbara känslan av att det är lördag, jag absolut älskar att festa på fredagar för då har man en extra dag att repa sig på.. hahah jag måste ha sett onekligen rolig ut när jag traskade omkring i regnet på fotbollsplanen i min partyoutfit och hår som såg ut som jag slickat i vägguttaget hahaahha,,

oj vilket långt blogginlägg det blev.. men när man väl ska skriva så ska man skriva på riktigt,, jag älskar att skriva om för andra helt ointressanta saker,, annars så händer det väl inte så mycket antar jag,, vi har spexat klart och det är onekligen slappt i skolan nu. I lööööve!!
så då kan man fördriva tiden med att limma på William,, det är onekligen ett mysigt tidsfördriv :) jag absolut älskar ordet onekligen!!! det är william fel att jag slänger in det i så många meningsbyggnader som möjligt,, men det är ett onekligen användbart ord..

Grattis alla ni som orkat läsa hela inlägget ;)

over and out

Kommentarer
Postat av: Kaka

Tack så mycket, jag tog mig igenom hela inlägget;)
Ikväll blir de lite party här hemma hos mig=) Hmm..klockan börjar bli en del och jag har inte ens fixat mig å de har inte kommit så mycket folk, weird! men ha de gött!

2008-05-17 @ 20:44:04
URL: http://kakankaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0