Tio stycken gula rosor ska jag skänka dig!!!

Tjoohooo!!!

De senaste dagarna har jag pluggat effektivt som aldrig förr så nu jävlar ska jag sätta tentan på lördag!! Sen är det party!!! Det blir seaside och utsparksfest på kåren i Falun. KUL!!!

Idag har jag skrivit på hyreskontraktet så nu är det klappat och klart. Nu måste jag bara säga upp mitt rum, internet och jaaa det var ju inget mer för stadsnätet har jag redan sagt upp.

Fick en liten överraskning av Anders idag med. Man kan ju inte bli annat än smickrad i alla fall, tio gula rosor, chokladhjärtan och en skriftlig kärleksförklaring i form av en rimmande dikt :)
Jag borde nog ta och fundera på att köpa en riktig vas snart, fan blommorna rullar ju in på löpande band nu för tiden. åååå tack Anders, jag är överlycklig!

Idag har det varit kanonväder, alla har typ brännt sig. Men värst är ändå Terese som ser ut som en tvättbjörn som varit på skidsemester,, hahaha där kan vi snacka googlebränna :) sött är det iaf!

Och nu har jag varit på dansjympa på friskis,, det var cpkul!!! Terese och Hanna. S var oxå där,, och hör o häpnad Koro har satt sina fötter på jympagolvet!! Han var oxå på danspasset and he was the king of the dancefloor! hehe

I morgon är det bara en vecka kvar tills jag åker hem!! Men istället för att åka med Viktoria så tar jag tåget hem för Viktoria skulle inte hem samma dag. Och imorgon är det plugg heeeela dagen och så ska jag luncha med Hanna!

Slut för idag tack för idag!
"all den plötsliga uppmärksamheten kommer stiga mig över huvudet"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du intresserad av mode, shopping och skönhet? kolla in den nya modebloggen: http://thefashionistas.blogg.se

2008-05-28 @ 21:58:27
Postat av: Terese

jag vill inte vara tvättbjörn längre, jag vill bara vara Terese igen. buhu

2008-05-28 @ 22:18:26
URL: http://teles.blogg.se
Postat av: Taube

Hej:) Då synes vi på Utsparken då... kanske ta en drink eller två i baren:)

2008-05-29 @ 00:30:14
URL: http://harkorhorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0