Alla helgonas dag


Hej alla spöken och gastar! Den här dagen har varit lovely. Idag har jag äntligen fått se Alexander :) Det går inte beskriva hur liten han är. Han ser dubbelt så stor ut på bild som i verkligheten. Han låg där i sin kuvös och sultade på en mininapp. Efter att vi kollat på bebisen så åkte vi till Farmor och Farfar och fikade.

 
Ryhov var första anhalten på min och pappas roadtrip i Jönköping. Fatta att innanför de här dörrarna ligger en pytteliten bebis.



Min pappa är vacker som en dag, eller hur Sofia?


Efter fikat tog jag ett powernap i farmors gungstol.

Eftersom det är Alla Helgons dag så åkte vi självklart till Thereses grav och tände ljus och satte blommor. Det var gudomligt fint på kyrkogården med alla gravljusen.

Det här är Ölmstads kyrka, visst är den fin? I denna kyrkan är jag både döpt och konfirmerad och dessutom har jag spelat Maria i julspelet när jag var kanske 4 år, haha. Om jag mot förmodan någon gång i livet ska gifta mig (kommer dock aldrig ske) så ska jag göra det i Ölmstad kyrka.


Lite ljus och blommor  vid graven. Jag saknar Therese jättemycket!!!


Efter att vi varit vid graven var jag tvungen att kyla av mig i snön :) Fatta att det redan är snö!


Ikväll ska jag och pappa ha myskväll :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0