Är det så?

Ja så är det, jag absolut älskar att sitta i skolan och se menlösa människor passera.. det är nästan lika spännande som att  inspektera människor i Londons tunnelbana. Okej jag överdriver som vanligt men högskolan i Borlänge är iaf lika multinationell som tunnelbanan. Jag ser bara ett mörker,.. hmm och fyra hål i väggen.. När jag har läst min mobils instruktionsbok ska jag lära mig hur man mobilbloggar och skickar bilder från mobilen direkt till bloggen, då ska jag dokumentera hela min dag. Min dagsplanering har redan blivit förstörd och det är den där jävla Alexanders fel. Jag hade hur mycket som helst att fixa med innan Vickan kommer men när Alex är i skolan kan en hel dagsplanering förstöras,, ojoj nu UNDERdrev jag, han har förstört min veckoplanering. Men vet ni vad? Jag är absolut inte bitter, Alex är som frukostflingan Start, "En bra start på dagen",, haha åh nej jag kom på en ännu bättre, Alex är som Kellogs Frosties "Väcker tigern i dig".. Det är nu jag ska börja fundera på varför jag inte fortsatte plugga reklam, jag är ju bokstavligt talat skitbra på reklamslogans. Hörru Sofia,, kan du se min framtid som copywriter på Bangalore?

Ojoj snart kommer Vickan, dags att börja fokusera. Vi ska göra en seminarieuppgift där vi ska göra en blueprinting. Jag har läst allt om blueprinting så det här kommer nog gå vägen. Ååå jag har tillochmed (fan jag borde särskrivit det där) gjort en lunchlåda idag, laxwook,, visst låter det spännande? Man tager vad man haver så att säga. Ska sitta på skolan till kl 15 och sen ska jag på spexmöte och sen ska jag och Anna träna kickboxning. Jag är Annas PT, jag tvingade henne att köpa träningskort i måndags så äntligen har jag nån att träna med. haah jag har ju värsta upplägget för hur Annas träning ska se ut. I måndags gick vi på danspasset (bra för att vara första gången Anna!), tisdags körde vi skivstång (helt rätt Anna att ta lätta vikter första gången!), igår fick hon en vilodag och ikväll ska vi kickboxas. Jag är så sjukligt snygg i boxhandskar.
oj vad långt jag skrivit nu, dags att sluta!



Kellogs Frosties smakar gott, det väcker tigern i dig!! grr


Kommentarer
Postat av: Rödjackan

Angelica mitt geléhallon jag har försökt att undvika dig och din blogg ett tag, försökt att komma över dig... Men...det går inte, varför vill du inte veta av mig nu när du är singel och allt? Du krossar mitt hjärta baby!

2008-11-20 @ 10:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0