Att suga gör mig...

tillfredsställd... Det finns inget bätre än när dammsugaren glider över golvet och suger i sig stenar och damm. De bästa rummen att dammsuga är hallen och köket, i hallen finns stenar som rasslar i röret och i köket ligger härliga gamla brödsmulor och havregryn längs med köksbänken. And I am just loving it! Ja som ni kanske förstått har jag städat idag så nu är det rent och snyggt tills festen imorgon :)

Idag började jag dagen med att jympa på friskis och sedan satt jag med Camilla och käkade frulle i en timme,, smaskens alabraskens. Ikväll är det halloween sittning på kåren i Falun som vi i spexet anordnar. Så igår dekorerade vi hela Wallmans salen med lite läskiga grejer :) Tyvärr så har vi inte sålt så många biljetter så det blir nog en ganska lugn sittning men det blir nog kul att vara Toastmaster iaf. Haha jag ska göra ett dansnummer! Ni vet showdansen som jag håller på med? Hah den koreografin ska jag dansa ikväll :)

Oj vilken trötthetsvåg som kom!! Måste powenapa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0