Back in the hoods

Nu är jag tillbaka i Dalarna efter en helt fantastisk weekend i Gränna. Och vad som inte förvånar mig är att det är lika mycket vinter här som där. Farmor och Farfar vinkade av mig vid tåget i jkpg igår och skickade med en liten respeng :) Tågresan gick segt för det fanns inget uttag så jag kunde koppla in datorn nånstans så jag roade mig med att läsa lite i SOLO, prata med Patrik och messa lite med Mattias. Det finns roligare saker än att åka tåg om man säger så. Och om tre veckor ska jag ner igen för då är det Ambers dop!! Men då är det lätt värt att sitta de 5 timmarna på tåget.

Igår kramades jag med Patrik i vad jag skulle kalla det för evigheter och jag blev inte ens rastlös,, nästan inte iaf. Mysmongo!

Igår rinde Kim från 3 och prackade på mig ett nytt abonemang och en ny mobil som jag visserligen behöver. hah jag är ingen svår kund iaf, han frågade vad jag ville ha för mobil. Ta en som man kan ringa, smsa och ta bra bilder med så är jag nöjd. Så nu kommer det en ny mobil på posten imorgon, spännande att se vad det är för någon.

Somnade ifrån valvakan inatt men vaknade lagom till att höra Obamas tal. Bra att han vann.
Nu ska jag se om jag hittar nåt att roa mig med innan jag ska iväg på föreläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0