Björn Gustavsson/Rickard Sjöberg

   

Innan när jag såg på postkodmiljonären slog det mig plötsligt hur Rickard Sjöberg försöker efterlikna sveriges skönaste komiker (enligt mig). Sjöberg har skaffat sig lockar, tyvärr så gör inte den här bilden sig rättvisa för på tv var han ännu lockigare. Jag tror minsann att herr Sjöberg råkat ut för en ålderskris med tanke på att han försöker efterlikna en liten pojke.

Om ni fick välja Rickard Sjöberg eller Björn Gustavsson för en hel kväll vem skulle ni ta?




   

Kommentarer
Postat av: sofia

jag skulle lätt ta rickard sjöberg, björn ser ju ut som en 12 åring;)

2008-11-02 @ 11:54:47
Postat av: Angelica

mmmmm Björn in my heart 4-ever

2008-11-02 @ 13:30:30
Postat av: Susann

RICKARD!

2008-11-03 @ 00:41:36
URL: http://harkorhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0