En datanörd...

  • det är en brud med datorn på och har hon ingen dator på så är hon ingen datanörd,, blablablabla,,  Min nya låt som jag ska lägga ut på youtube. Jag ska tjäna pengar på att skriva låtar om mig själv.
    Jag har bildbevis på hur mysigt vi har det när vi söndagshänger på Sture. Så här ska en riktig söndagskväll e ut.


    Jag har hittat mitt nya jobb som politisk sekreterare åt moderatkvinnorna.  Eftersom jag är så politiskt aktiv borde det jobbet inte vara så svårt att få. I moderatkvinnornas framtidsprogram föreslås att pepparspray ska vara tillåtet att använda i självförsvarssyfte. Såna viktiga frågor är jag insatt i som fan. Nu måste jag komma på en lång lista med förslag till moderatkvinnorna.

  • Slopa alkoholskatt på bag-in-box vin. (fattig kvinnas favorit)
  • Gratis tamponger
  • Tillåtelse att på medicinsk väg bli steriliserad
  • Reducerade priser på brasilianska vaxningar
  • Rätt till tillfredsställelse dagligen av manlig fägring

Listan kan bli ofantligt lååång.. Men nu sk jag snart kolla på ensam mamma söker men först ska jag hämta ett glas vatten.. Usch, varje kvinna borde ha rätt till en betjänt med tanke på hur mycket vi kvinnor fått stå ut med under alla århundranden.

ooooowww tjejer,, ooooowww tjejer ni måste höja era röster för att höras!! Jahapp nu räcker det inte med att prata mycket, nu måste man dessutom prata högt och gärna i mun på varandra. Karlar lyssnar aldrig på oss kvinnor och min pojkvän ett praktexemplar. Han sållar bort varannan mening jag säger. Aldrig finns det någon som lyssnar,,, vart är världen på väg?


Kommentarer
Postat av: Fredrik Reinfeldt

Vilka otroligt heta brudar, Angelica jag vill erbjuda dig en tjänst inom muf jag hör av mig inom en snar framtid/ Freddie

2008-11-10 @ 13:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0