Flirtig,,, jag?

Nä vadå jag är väl inte så flirtig av mig.... hoppas ni hörde ironin bakom det där ;) Undra hur många gånger igår jag fick höra "hörru angelica du är visst lite flirtig av dig",, ååå jag älskar det. Danne dök upp som gubben i lådan varje gång jag var lite närgången med någon av det motsatta könet. ojoj vad ska danne tro om mig nu.. Sälen kommer inte bli nådigt asså. Jag kan inte hantera mig själv när det är så mycket testestoron i ett och samma rum och det var alldels för mycket sånt hos Sofia igår. Singlarna Sture är verkligen i en klass för sig må jag säga.
Pär berättade att ett rykte spridit sig på mediahuset, att jag flirtar med en av våra gamla föreläsare,, haha tvärtom säger jag,, det är han som flirtat med mig på facebook. Hahaha myspappan.

Haha jag måste nog gå i terapi för mitt "jag dör om jag inte får tllräckligt med uppmärksamhetssyndrom",, jag får typ panikattacker när någon får mer uppmärksamhet än mig och jag överdriver knappt nu.
Hahahahahaha jag fick ångestsvettningar och hjärtklappnigar när Rikard inte gav mig tilräckligt med uppmärksamhet.. Sofia!!!!! Du rör inte Rikard!!! (haha observera att jag blev inspirerad av Bröderna Lejonhjärta,, Du rör inte Skorpan dit vidunder!!)

Jag höll på att dö av skratt när jag öppnade min partyväska och upptäckte att jag tagit med mig en souvenir från Harrys,, en ljuslykta med tillhörande värmeljus,, haha det skulle inte förvåna mig om ljuset fortfarande brann när jag la det i väskan. Jag är en sjuk jävel asså..

Nu har jag haft 2 timmars konversation med Alex på msn så nu är jag multitrött,,, ojoj snart slocknar jag,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0