Grattis Sofia...

till praktikplatsen på Bangalore! Jag är jätteglad för hennes skull faktiskt... Singlarna Sture är inte bara snygga, de är även framgångsrika.. Sofia har fått praktik på Bangalore och Sara har fått praktik på Skistar.. Ååååå jag blir så stolt över dom. Och vad har jag bidragit med till SAS?? Jo jag har suttit på föreläsning i två timmar och lyssnade på något som var sjukt logiskt och dessutom hade jag redan läst allt i boken så jag facebookade lite och konverserade med Alex på msn. Men det är bra att både läsa boken och halvt hänga med på föreläsningarna för då vet man iaf vad de centrala delarna är.
Nu ska jag gå till Kupolen och se om jag hittar nån snygg skidjacka som jag kan inhandla när löningen kommer!

tjupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0