I´m so lonely...

I have nobody for my own... Nu har jag suttit här och slökollat på tv och surfat runt samtidigt i flera timmar. Jag och Karin har kommit underfund med att det är helt okej att sitta framför datorn hela kvällarna för det är det bästa kommunikationsmedlet som finns. Mitt sociala liv får jag från facebook och msn. Det var ingen som skrev till mig på ca 30 minuter så jag trodde det var något fel på min msn, typ något fel i modulerna i hårddisken (heter det så?). För att få lite uppmärksamhet skrev jag i mitt personliga meddelande "Baby, varför skriver du inte, jag börjar typ gråta". Ojoj plötsligt händer det grejer, fyra stycken skrev till mig, Sofia, Vickan, Danne och Ia. Helt fantastiska människor som ägnar mig lite uppmärksamhet så här en vanlig onsdagskväll.

Till råga på allt så har jag inga pengar så denna helgen blir lugn. Messade och frågade Rikard vad han skulle göra i helgen, fick till svar att han inte hade några planer, skrev tillbaka,, åh rikard jag har inga vänner jag vill hänga,,, humdidum, Rikard har inte svarat. Mitt sista hopp har övergett mig. När inte ens Rikard vill hänga med mig då borde jag börja fundera på att skaffa tillökning i umgängeskretsen. Okej jag överdriver men vad ska jag göra??
Haha denna helgen kommer bli helgen då jag tvingar någon att underhålla mig.

Åh fick nyss sms från caroline där hon skriver att hon har fina tuttar.. Hon har pumpat in silikon idag..
Men just det ja, jag håller ju på att tvätta,, dags att hänga tvätten på tork..

PUSS (fan om inte Rikard svarar på mitt sms kommer detta bli en sömnlös natt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0