Jag är en krävande...

och bitter flickvän och jag vet om det. Nej nej jag är inte arg, bara lite besviken och det är till och med värre än ilska. Klockan 18 skulle Patrik ringa mig, nu är kl 19.07. Tror ni han har ringt?? Absolut inte! Och stolt som jag är så tänker jag inte ringa honom.. I undersökningssyfte ska jag se hur långt tid det tar innan han ringer. Shit jag hade ju massa att berätta ju!!! Bitterfittsflickvän....

Jag är trött och sliten för jag har varit i skolan sen kl 8. Jag och Vickan är jätteeffektiva när vi pluggar,, haha vi har pratat massa om hur kul vi ska ha i Sälen på nyår. Vi har bara ett litet problem,det finns för lite sängar i stugan. Vi trodde ju inte att vi skulle bli så många som vi blev men finns det hjärterum så finns det stjärterum.

Imorgon ska jag jobba 9-12, det ska bli lovely! PENGAR!! 5 timmar i veckan är väl lite lagom att jobba eller ;)
Om en timma ska jag gå och träna, skitsent jag vet men jag måste rensa tankarna. Finns det nåt bättre än ett träningspass när huvudet är i virrvarr?

Kommentarer
Postat av: rödjackan

om du hade varit min flickvän så hade jag ringt dig varje sekund vi inte var med varandra!

2008-11-11 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0