Jag är inkompetent...

för jag kuggade på marknadsföringstentan. Vad har jag lärt mig av detta? Att jag aldrig mer ska skriva tenta samma dag som jag ska åka hem till Gränna för jag kan absolut inte koncentrera mig då. Jag har fått massa minuspoäng på frågornna med fler alternativ på, hade jag inte chasat hej vilt och istället låtit bli att svara så hade jag klarat tentan,, kuuuuuuk. Nu måste jag göra omtenta den 6 december. Men jag är inte bitter för nu kan jag ju få VG i stället ;) Ja det är sant, man kan få VG på en omtenta. Bättre lycka nästa gång.

Det är så lovely att sitta på skolan så här tidigt, inte en människa i sikte. Ska läsa lite i Services Marketing boken och sen ska jag och Vickan fixa vår seminarieuppgift.

Igår var det SAS-häng hemma hos S2. Det var lovely!! S2 bjöd på kålsoppa, den nya trendiga måltiden på Sture. Jag ska köpa massa kål och frysa in soppa så att jag överlever vintern. Fatta vad pengar man kan spara in på att bara äta kålsoppa. Faluns rikaste student har en ny strategi för att överleva på studiemedlets existensminumum.

Nu ska jag gråta en skvätt över mitt misslyckande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0