Jag borde bli skådespelare

Dramaten är min nästa anhalt här i livet. Men faktiskt jag borde fan bli skådis! Jag och Vickan har varit hemma hos henne  på lunchen och fotat till vårat seminarie. Vi ska göra ett bildspel över hur det går till inne på ett skrädderi. Haha jag ska lägga upp bilderna i morgon så får ni se hur humor de blev :). Jonnas Sy och ateljé är ett storslaget skrädderi som tillverkar bröllopsklänningar. Vår rekvisita var den bästa och bröllopsklänningen tillverkades utav Vickans överkast. Det blev minsann en riktigt grovstickat klänning med långa fransar.. hahaha min drömklänning. Vickan bjöd på lunch, hennes egenkomponerade pastasås med massa kryddor och selleri, första gången jag åt selleri, yey.
Och nu sitter vi här på skolan igen och pluggar, host host, vi ska iaf börja plugga snart :)
 Vi har bunkrat upp med te i vickans supertermos så nu överlever vi hela eftermiddagen :)
Hur mycket ointressant och orelevant har jag skrivit i detta inlägg??? jo mängder..


Viktoria är het som aldrig förr när hon pluggar. Det är så kallt på vår skola så hon måste ha mössa på sig och dricka mängder med te. Jag har druckit så mycket te så jag måste kissa en gång i halvtimmen minst.

Hörru rödjackan, när ska du berätta för mig vem du är?? Du måste komma på min och Sofia arrangerade fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0