Jag njuter som en gammal tant

Jag sitter här med mina kalla fötter och mitt varma te och bara myser för mig själv, det är hur mysigt som helst. Av alla människor jag tycker om, älskar jag att mysa med mig själv allra mest. Det är topnotch! Sofia är på praktikanställningsintervju på Bangalore i Borlänge som är en PR- och informationsbyrå. Jag håller tummarna för att det går bra.

När klockan ringde kl 6.30 idag stod min hjärna helt stilla, vad fan var det jag skulle göra så här tidigt??? jobba??, gå till skolan??, åka nånstans?? Aha jag skulle ju gå till Friskis och träna morgonjympa. Jag skuttade på som aldrig förr hela passe, hade jättemycket energi för att vara så tidigt på morgonen. Efter passet åt vi en välbehövlig frukost. Megamyspys! Just nu ägnar jag mig åt att försöka installera Marratech på min lilla Asus 900 Pc så att jag kan deltaga på den engelska distanskursen. Förra veckan fungerade ingenting för mig så idag då jävlar.
Tvätta måste jag göra oxå, borde gå ner till tvättstugan och sno en tvättid. Jag vill tvätta mina lakan för der finns inget bättre än att sova i nytvättade lakan som lukar eldorados sköljmedel med persikodoft.

Åhh jag vill gå på stan en sväng idag, måste hitta scenkläder till dansuppvisningen. Och så ska jag på ett spinningpass kl 16.30,, LOVELY!!!


Kommentarer
Postat av: Rödjackan

Jag kommer att komma på din dansuppvisning, håll utkik efter mig...röd jacka;)

2008-11-14 @ 14:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0