Jag skämms

Skämmes tamefan! Min kära arbetsgivare ringde mig när jag satt på bussen på väg hem från skolan.. Hörru, Angelica, hade du missat att du skulle jobba idag??!!! Oh no utbrister jag.. Hur kunde jag missa det??? Ibland blir jag galen på mig själv.
Haha vet ni vad som händer om man googlar på tågcompaniet?? Man kommer till min blogg för att jag har skrivit om hr jag tjuvåkt tåg en gång sist jag åkte hem till pappa. Är inte det helt fantastiskt? Håll tummarna för att min framtida arbetsgivare inte googlar mig för då får han se vilken liten djävul jag är. Dock måste man stava fel till tågkompaniet,, jag stavade med c istället för k...

Jag läste blondinbellas blogg idag (ja jag erkänner jag läser hennes blogg med jämna mellanrum) att bloggare bloggar trots att de är jättestressade och just nu borde jag tagit på mig träningskläderna för längesen. Ikväll är det danspass som gäller!!
Anna ringde nyss för att berätta att hon joinar mig och vi kommer stå längst fram och glänsa ;)

men vafan angie!! jalla jalla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0