Jag trodde den skulle spricka

Jag satt på bussen på väg till skolan och hela vägen mellan Falun och Borlänge trodde jag att min urinblåsa skulle spricka. Jag fick nästan panik och var tvungen att fokusera på att inte kissa på mig för det hade varit onekligen ganska jobbigt. Det var så mycker folk på bussen så att jag fick klaustrofobi och det gjorde ju verkligen inte saken bättre.
Men lyckligtvis så överlevde jag resan och nu sitter jag på skolan och det är knappt något folk här.. hmm varför är jag ens förvånad? Det är väl ingen vanlig dödlig som sitter på skolan frivilligt kl 8 på morgonen?
Men jag måste göra en presentation till engelsklektionen på fredag, jag ska prata om Tindra, min familjs hund.. haha ja det är sant, kanske inget roligt samtalsämne men vi fick välja på att berätta om vår hemstad, hobby eller husdjur. Och med tanke på att jag är osäker på vilken min hemstad är eftersom jag uppenbarligen inte känner mig hemma nånstans så kan jag inte prata om det,, någon hobby har jag inte.. eller räknas träning på friskis som en hobby? Så då bestämde jag mig för att hålla en presentation i fem minuter om en hund. Vad fan ska jag babbla om då? Att hon är världens snällaste och kanske mest bortskämda hunde eller? Men innan jag sätter igång ska jag göra alla morgonrutiner dvs, kolla mailen, viktiga bloggar, facebook och så ska jag läsa lite i metro och ja sen är det väl dags för lunch typ..


Så här otroligt koncentrerad är jag när jag pluggar.

Jag måste göra en komihåglista över dagen så att jag inte glömmer något
  • Ringa tandläkaren och avboka tid
  • Gå på möte om TUR-mässan (måste dock kolla upp vilken tid det är först)
  • Köpa en svart skjortklänning till dansuppvisningen.
  • Köpa svarta knästrumpor till dansuppvisningen.
  • Köpa ett guldtyg med paljetter att ha runt midjan och handleden till dansuppvisningen.
  • Köpa doppresent till Amber som jag fortfarande inte gjort :(
Jag kommer säkerligen komma på massa annat jag måste göra men nu måste jag faktiskt få nånting gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0