Motala



Jag trodde fan aldrig att jag skulle få blogga igen under resan, det började klia i fingrarna på mig men eftersom jag är förföljd av tvångstankar kunde jag inte skriva ett inlägg i förväg. Pappa frågade mig sist jag var hemma när jag har tänkt att skriva min första bok. Jag ska nog fan skriva en bok nångång och den ska handla om hur man lyckas leva ett bra liv trots överdriven självdisciplin. "En flaska vitt med framgång ur självdisciplin" ska den heta.
Jag ska bara lära mig skriva ordentligt först, Alex orkar inte läsa min blogg för att jag skriver med för många ord, talspråk helt enkelt. Men hörru Alex du kan va lugn ,min bok kommer vara strikt formaliskt korrekt och du ska få ett färskt exemplar signerat av mig :)
Varför blir jag alltid så träningssugen när jag åker tåg? Jag blev enormt sugen på att simma,, ja ni lästa rätt, simma. Det är ju hur skönt som helst. När jag bodde i Borlänge simmade jag på Maserhallen två gånger i veckan varvat med all min överdrivna friskisträning. Simmning gör mig avslappnad och jag tänker så bra när jag simmar :) Hade man kunnat så hade jag skrivit skolarbeten samtidigt som jag simmade.
Självklart så finns det simhall i Falun oxå men det är så jävla långt upp till Lugnet så då hinner jag tappa suget innan jag kommit fram. Min plan är att åka snålskjuts med Anna och följa med henne när hon simmar... Bra idé..

Någon som vill spela badmintom med mig på Lugnet nästa vecka kanske? Jag absolut älskar badminton! På med pikétröjan och lilla kjolen så kör vi.

Nu är jag framme i Mjölby om 10 minuter och risken finns att jag inte hinner blogga då för jag måste ju stiga av! Men till er som inte följt med och läst under hela resan borde skrolla ner och börja från första inlägget... jag har ju varit så ambitiös att jag bloggat vid alla stationer!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0