Mumintrollet

Dennis är mitt egna lilla mumintroll :) Det är humor när vi pratar i telefon för jag tror båda två är lite förvirrade,, dialektmissförstånd skulle man kunna kalla det. Jag har verkligen stora problem med att förstå finlandssvenska,,, men det går nog att öva bort tror jag :)
Idag har jag och Vickan "effektivt" host host suttit på skolan och påbörjat vår seminarieupgift. Jag älskar att plugga med Vickan! Även om jag blir sur när jag är hungrig så kan jag inte vara sur för länge på henne :) Asså mitt humör är fan inte att leka med när jag är hungrig, då vill ingen vara i närheten av mig. När jag ska på dejt så måste jag alltid äta innan även om dejten innehåller mat för annars få jag aldrig gå på en andra dejt, hahah. Så om ni har tänkt att någon gång dejta mig så tänk på att inte jävlas med mig innan jag fått äta :) Då blir det definitivt inget kuckilurande på tredje dejten...

Efter allt plugg var jag på spexmöte som inte var så värst givande. Efter det var jag och Anna och kickboxades på friskis. Jag var hungrig som en gris men jag är inte den som ger upp i första taget. Jag är världens bästa PT,, Anna börjar redan bli tränad, hon klarade två armhävningar på tårna,, Bra jobbat Anna!! Nästa gång ska jag boxas med Dennis, han ska köpa ett 10-gångerskort så att han kan boxas med mig :) han har bara kort på gymmet och det fårman inte kickboxas på tyvärr. Lyckan är total och jag kommer älska det! På bara en vecka har jag fått två nya träningskompisar! Jariiba! Han kommer inte få det lätt inte ;)

Imorgon ska jag jobba och nu måste jag fokusera på Gordon Ramsey!!

Dennis inte bara pratar som mumintrollet, de är minst lika gulliga,, haha Dennis hade nog mördat mig om han visste att jag jämför honom med mumintrollet..



Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0