Plinkeliplonk

Myskväll it is! Ikväll blir det film hos Sofia!!!! Dennis var hemma hos mig en sväng och spelade piano och gitarr och sa att han älskar mig. Dennis är från Finland och det enda jag kan säga på finska är Mina rakastana sinua vilket betyder jag älskar dig. Mina språkkunskaper är på topp :) Nu börjar vi fan bli hungriga här igen så det är strax dags att gå till Golden.

Jag absolut älskar att hänga med Singlarna Sture och ni borde vara avundsjuka som inte får vara med. Sex and the city á la Sturegatan. Jag ska ladda mentalt för nästa helgs utgång. Då ska jag undvika att mixa alkoholen så att jag kan studsa runt på schlagergolvet hela kvällen :)

Time for food!


Kommentarer
Postat av: dennis

jag menade det jag sa Angie, jag älskar dig!

2008-11-09 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0