PMS

jag har pms utan anledning, jag vill skrika åt allt jag ser, jag skrek nyss på min stackars oskyldiga lillebror utan anledning. Det enda han gjorde var att påpeka varför jag använder pappas dator och inte min egna,,,, aaaaaaaa för att internet fungerar inte på min.. Det blev jag arg över.. Till råga på allt ringde någon jag inte hade tillräckligt med humör för att prata med..
Mr Z förstörde hela min natt och det har påverkat hela min dag.. jag har en jag ogillar alla av motsatt kön dag. Skitjobbigt för jag har inte fått nån kvinnlig social kontakt på hela dagen. Viktoria!!!! Var är du när jag behöver dig som mest??

Okej okej dagen kanske inte har varit helt förstörd det är bara mitt humör som åker bergochdalbana. Jag har ju varit på roadtrip till IKEA med Christoffer och hans kompis Markus. Den där Markus pratar fan mer än vad jag, Sofia och Malin gör tillsammans :) No offense tjejer, vi må prata mycket men det är ju bara relevanta saker som kommer ur munnen på oss :) Jag har inhandlat billiga vinglas som är billigare än plastmuggar! Skitbra för då gör det ingen om Anna krossar ett glas eller två. Ett måste när man är på IKEA är korvätning.

Jag tror nog att jag bloggade för mycket igår,, jag har ju ingen inspiration kvar... Jag ska se på du är vad du äter snart, perfekt program för mig som ätit pepparkakor idag, jag har blivit vad jag äter, snäll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0