Prep the Party

Hur länge tror ni jag hade ro till att sitta och plugga på skolan?? hmm 30 minuter kanske sen gick jag till Willys och inhandlade massa grejer till ikväll. Det blev chips, popcorn, saltapinnar och grejer till snittarna. Jag ska göra snittar för första gången i mitt liv. Det blir tunnbrödssnittar med räksallad, crabstick och dill. Och så ska jag göra snittar med köttbullar och rödbetssallad, simple as that. Resultatet får ni se senare :)

Just nu sitter jag här med nylackade naglar som måste torka och värmespolar i håret. Jag måste locka håret för det har blivit så långt och slitet, helt utan volym. Jag trodde aldrig att jag inte skulle trivas i långt hår, när jag var yngre sparade jag alltid håret så det blev så långt som möjligt utan att bli allt för slitet.

Så nu måste jag förbereda allt och mig själv!
Visst är jag het i värmespolar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0