Röda jackor...

är det snyggaste och som svar på Elins fråga så börjar jag oxå fundera på vart rödjackan, den maskerade personen som kommenterar mina inlägg med jämna mellanrum tagit vägen. Rödjackan kan med dess kommentarer förgylla min dag, men vem är denna rödjackan egentligen?
Jag ska fortsätta med att svara på kommentarer,, Sara, jag hade älskat om du bäddade ner mig i sängen och läste godnattsagor för mig,, skulle du kunna skeda mig samtidigt? Jag är skedsugen, haha kanske borde sjunka så lågt att jag ber Mr Z komma över och skeda mig framför teven när jag ska se Stjärnor på is och äta godis :) Jaaa jag får äta godis, Anna har gett mig tillåtelsen :) Jag ska äta massa gröna grodor och punschkottar,, host host,, ja du Sofia, du har lyckats få mig att tycka om punschkottar.. det får mig att känna mig som Ulla-Britt 69 år.

Jag sprang ju ner på stan innan för att köpa dop-present till Amber men fan det jag skulle köpa var slut så jag får hoppas på att det/den finns någonannanstans,, annars vet jag inte vad jag ska köpa.. Någon som kan ge bra tips på dop-presenter?
Danspasset på friskis var kul men jag var seg. Så nu ska jag inte röra ett finger på hela kvällen. Kan man ha träningsvärk i händerna? Jag tror jag fått det efter kickboxningen, det gör ju typ ont faktiskt,, Jag borde nog träna kickboxning lite oftare så att jag får världens största handmuskler :)

Ååå måste bara berätta om min middag som k*****de i munnen på mig. Currykryddad lax, wookade grönsaker, couscous och dillsås.. Nu kanske ni tror att curry och dill skär sig lite, men icke då. Jamie Oliver hade älskat mig och Gordon Ramsey hade satt upp min egenpåhittade maträtt på menyn.

*Panik,,, Mr Z loggade nyss in på msn, ska han få skeda mig eller inte?*


Håll i er nu! På onsdag åker jag ner till Gränna hem till la familia och för att gå på Ambers dop. Vacker vinkel på bilden, haha.. Ett måste om ni någonsin åker till Gränna är att köpa med er så många polkagrisar som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0