SAS på Sture fest...

Titta och njut, här har ni en sammanfattning över den åtråvärda singlarna Sture festen i lördags..


Ibland blir jag förvånad över hur otroligt snygga singlarna Sture är. Jag och Sofia har sminkat oss med glitter eyeliner kvällen till ära. Ååå jisses vad jag lyckats applicera rouget bra till råga på allt. Vi borde fan bli makeup-artister. Nästa projekt är att öppna en skönhetssalong på Sturegatan.


Ja vad var det jag skrev nyss,,, Skönhetssalong it is! Linnea är hot, hotter och hottest.


Stefan var så glad över att äntligen få festa med mig... jajaja jag var iaf lycklig...


Jag och Linnea är på vernisage. Utställningen föreställer Sofias moderna tavla som hon tillverkat i skolan. Åååå min putrumpa gör mig kåt.


Tripp, trapp, trull, Angelicas små hjärtegull!! Olof, Christoffer och Pär har bra utsikt där de sitter. Olof är dock mest intresserad av att klia Christoffer i rumpan.


Köksfest med Anna.. Hahah kan det vara Annas fylleblick må tro? Mina bröst är verkligen enorma ju! haha dyra var de oxå.


Festens egna lilla player kramas med Sara. Rikard frågade Sofia om hon hade kol till vattenpipan, Sofia bad honom fråga hon med tatueringar,,, 2 minuter senare hittar Sofia dom limmandes på varandra. haha


Stefan var glad när han anledde till singlarna Sture.


Björn var lite mer skeptisk när han möttes av Sofias kamera i dörren. För att inte tala om DB och hans ljuva bitterhet...


Jag tror att innerst inne så älskar DB Sofia,, han måste bara inse det först.. Do u want a cartoffel?


Sara och Linnea


Helene och Isabell



Rikard och Danne är det nya radarparet. Piff och puff, Humle och Dumle, skrot och korn, ja kalla dom vad du vill,,,


Fredrik är glad över att ha så snygga jobbkompisar.


Rikard tröttnade på S1 och begav sig mot nya jaktmarker :) Sofia, be aware! haha


Gloria säger puss puss till kameran.


Undra vad Rikard säger här? Sofia tycker iaf det är jättekul :)


Tissel och tassel, vad är det som är så hemligt?

Hur många var det som orkade scrolla ner för att kolla på alla bilder?








Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG vilken fest! var är bilderna från efterfesten? fåglarna viskar...

2008-11-18 @ 19:49:17
URL: http://soholat.blogspot.com
Postat av: parrebarre

OMG vilken fest! var är bilderna från efterfesten? fåglarna viskar...

2008-11-18 @ 19:52:06
URL: http://soholat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0