Saturday it is

Sittningen igår gick bra, lite dålig uppslutning men maten var god :) Vi hade gjort halloween mat, fingerkorvar, grön pasta, blodbål och lite annat oaptitligt. Welcome to my castle,, höhöhöhöhöh. Camilla var döden och dödade mig så jag fick gå runt och vara en död 1800-tals kvinna i min prinsessklänning. Tyvärr så har jag ju inte klurat ut hur kameran på min nya mobil fungerar så jag kunde inte ta några bilder. Men Susanne tog massa bilder så jag ska be henne skicka dom till mig så att ni får se hur underskön jag var i min svarta, lockiga, något ovårdade peruk :)
Efter sittningen plockade vi undan lite och sedan gick vi ner för trappen till kåren. Dennis bjöd på en söt kvällens drink som de hade döpt till Bloody Harry,, röd och sliskig och helt fantastisk var den :)
Dennis är vår nya ljud-kille i spexet, han är från Finland och så skriver han musik och sjunger. Han hade gjort en halloweenskiva till sittningen igår som gick om och om hela kvällen,, bra musik må jag säga.

Ikväääääll ska jag ha fest!!! Äntligen! Det var jättelängesen som jag festade nu så det kommer bli dunderkul!!!! S1 och S2 när kommer ni?? Och har någon av er en locktång? Det känns som om det är en lockahåretdag :)
Men innan jag får börja festa ska jag åka till skolan i Borlänge och läsa kursref. Jag har inte tänkt att köpa boken i tjänstemarknadsföring så jag ska läsa på bibblan istället. Och sedan ska jag ägna eftermiddagen åt att göra snittar till mina kära gäster, tyvärr så får ni inget bål för jag glömde köpa alkohol till bålet och jag hinner inte till bolaget,, hoppas ni överlever ändå ;)

Nu ska jag göra nåt åt min sprängande huvudvärk. En kopp te kanske?


Kommentarer
Postat av: S1

Tjo! Min familj kommer på besök nu på dagen, så jag kommer när dom har åkt =) Kanske runt 20. Ikväll gäller det! wohoo

2008-11-08 @ 10:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0