Storå

Undra hur många det är som skrivit dit ett t framför å på en vägskylt nångång? Nästan så att jag vill hoppa av i Storå och göra byn till en Stortå.. Så där låg är min humor just nu.. Oh no någon sitter och snarkar bakom mig och jag håller på att kissa på mig snart.. Dags att inspektera tågtoaletten kanske? Tåg i Bergslagen har fräschare toaletter än högskolan i Borlänge. Men fräschaste offentliga toaletterna har ändå Harrods i London. Att gå på toa där är en del av upplevelsen. För mig är toabesök på Harrods vardagslyx. När man kommer in så möts man av en snäll liten gumma som vägleder en till en ledig toalett, och när man gjort sina behov får man tvätta händerna i rosa tvål som luktar jordgubb och så finns det vita fina pappershanddukar :) Inte nog med det så kan man få sig ett sprut parfym och lite handcreme.

Mot tågtoan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0