Svettiga nyckelben och ketchup

Mina nyckelben är så jävla snygga när de är svettiga. Jag kan inte sluta titta på dom när jag dansar framför spegeln på friskis. Jariba jag har upptäckt en kroppsdel som är snyggare än mina bröst, är inte det helt fantastiskt?
Efter danspasset var jag hungrig som en nydansad dansmus så jag öppnade kylskåpet och alla andra skåp och upptäckte att shit det finns ju ingenting här. Det ekade typ. Så vad gör man då? Jo man tager vad man haver. Ta ett djupt andetag och kräks inte när ni läser för det var inte så äckligt som man kan tro... Falukorv, mango, majs, ärtor och paprika,, allt detta slängde jag i stekpannan och kryddade med gurkmeja.. Och så hade jag ketchup på det (ketchup + mango= med ny smakupplevelse)... Åh ni kanske reagerade på ketchup? Jag har köpt ketchup för andra gången i mitt liv!! Första gången jag köpte ketchup var när jag och Carro shoppade på citygross förra vintern... haha ja sånt kommer jag ihåg.. Men jag var såå sugen på ketchup igår så jag var tvungen att köpa :) Jag tycker annars att ketchup kan vara en onödig tillsats, men ibland då jävlar... Det är som när man är gravid, man blir sugen på massa konstiga saker som man inte brukar äta...

På tal om graviditet så har jag fått klart för mig att jag skulle bli en bra mamma :)
Saken är den att jag har en bild på msn där jag sitter och matar Amber med nappflaska och både pappa och Benjamin, en kille jag dejtade när jag bodde i London skrev och frågade om jag fått barn. Pappa skojade såklart för han visste att det var Amber, men han skrev iaf att han trodde jag skulle bli en bra mamma... Hell no skrev jag! Haha jag tror pappa vill ha fler barnbarn. Alexander kanske inte är så mycket till världen just nu men hörru pappa, det räcker väl med honom? Åå Alexander har blivit en cm längre och 100 gram tyngre :) Han är sååå liten och hjälplös i sin kuvös (oj det rimmade).

Haha kolla vad Benjamin skrev till mig på msn:

Benjamin säger:

ur not a mum are u

Angelica säger:

oh no I´m not,, it´s my friends baby

Benjamin säger:

lol

Benjamin säger:

ud make a great mum thop

Angelica säger:

I know

Benjamin säger:

hows lovelife for u

Angelica säger:

love is for loosers

Benjamin säger:

ok sex life

Angelica säger:

sex life is for lonely peopels

Det är inte ofta jag ångrar att jag dejtat eller varit med en kille men Benjamin ångrar jag av hela mit hjärta. Jag har bara kvar honom på min kontaktlista för att jag måste ha någon att provocera ibland. Enligt honom sa var det vi hade tillsammans blan det bästa som hänt i hans liv. I totally cannot agree. Gahhh jag stör mig fortfarande på honom!! På första dejten vi hade, korrigerade han min engelska, och det är ett big NO NO NO! tredje dejten önskar jag aldrig hade kommit.... haha jag har fan ångest över att fick den stora äran att få vara med mig... Is it because I´m swedish?


Fan jag börjar nästan bli lite rädd för rödjackan,,, när ska denna mystiska person avslöjas?? ;)


Visst fan jag måste läsa bruksanvisningen till hur min mobil fungerar så att jag kan stoppa in bilderna till bildspelet jag och Vickan ska göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0