Tell me why..

I dont like mondays... Jag har varit vaken i flera timmar men jag har fortfarande grus i ögonen. Jag gick upp megatidigt idag för jag skulle till skolan och lämna tillbaka en bok, tog en dusch, höll på att somna, la mig i sängen igen efter duschen, sov 20 min. Blött hår + sova= afrofrilla, vilket resulterade i att jag sitter här iklädd Skåne-Simons mössa som han glömde hos Sofia för längesen.
Idag ska jag ägna mig åt att plugga tjänstemarknadsföring, ska grunda lite för seminarieuppgiften som jag och Viktoria ska göra imorgon.

Vi på Sture har skapat en ny grupp på facebook som alla borde joina. SAS på Sture heter den. Mycket viktig grupp som kommer bli facebooks största grupp. Och ni har väl inte glömt att adda Sofia Åström som vän?

See u later alligators!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0