Trosjakt i Falu stad

Jag tänkte göra en snabb uppdatering innan jag hoppar in i duschen,, eller ska jag ta ett bad? Vaknade klockan 9.15 med en klump i bröstet, gick till friskis, tränade, klumpen försvann. Allt tar jag inte med en klackspark, och Patrik är en av dom.
Sprang runt på stan som en galning för att hitta ett par trosor som syns så lite som möjligt. Jag ska ha på mig min svarta supertajta klänning på mig ikväll som gör att rumpan och brösten ser topnotch ut ;) Problemet är att jag inte har tvättat på länge så det enda jag har kvar i trosväg är stora trosor med feta sömmar på, och nja det kanske inte funkar under en tight klänning. Jag hade stora krav på trosorna jag ville ha, de skulle vara billiga, utan sömmar, rosetter och glittriga paljetter och helst utan massa spets som kommer se mysko ut till klänningen och så skulle de vara en storlek större än vad jag har. Detta för att undvika ovälkomna kurvor på min kropp. Tror ni jag hittade några som passade mina kriterier?


De är en storlek för stora, de kostade bara 29 kr och har inga grova sömmar. MEN de har spets och rosett. Till råga på allt så är färgen den hemskaste jag sett, ljusgrå och mesgul,, usch och fy ingen kommer vilja ha mig. Funkar det inte med trosorna under klänningen får jag gå utan. Så varning för halka.

Efter trosjakten träffade jag Sofia, vi sprang runt och letade marinblått linne till henne, hittade ett på Vero moda för bara 89 kr. Tjejen i kasssan var sjukt snyggt sminkad så jag frågade henne hur hon hade gjort. Glittrig eyeliner var svaret, så ikväll blir det glitter och glamour :) Både jag och Sofia köpte varsin glitter Eyeliner. Vi kommer va så sjukligt heta ikväll.

Nu måste jag fräscha till mig lite och stoppa värmespolar i håret! Lockar ikväll igen :)
Som svar på Elins fråga angående rödjackan så har jag tyvärr ännu inget svar på om det är fritt fram för rödjackan.. Vem ÄR denna röda jackan???

Kommentarer
Postat av: rödjackan

vem jag är kommer du snart att få veta, du borde egentligen redan veta... ohh honey, de där trosorna föll iaf mig i smaken men det spelar ju absolut ingen roll för de ska ju ändå tas av så fort som möjligt;)

2008-11-15 @ 15:53:57
Postat av: Angelica

hahaaha jag dör!! oj vad nyfiken jag blir

2008-11-15 @ 16:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0