Moderkaks-smoothie...

är vad Sofia rekomenderar Patrik till att göra när jag fött barn. Fy fan vad grisig Sofia är!!! Jag, Sara och Sofia bakiskäkade på Donken idag och S1 och S2 pratade moderkakor tills jag typ kräktes över dom. Jag brukar inte vara så äckelmagad men fy fan när moderkakor kommer på tal, där går gränsen. Igår hade jag min födelsedagsfest. Det var skiiitkul!!! Det blev ovanligt mycket folk för att vara en Sture-fest. När det kommer mer än 10 partajare då blir det succé. För att göra det enkelt för mig ska jag berätta kvällen i bilder.


Karin hade bakat morotskaka som käkades efter att mina skönsjungande vänner sjungt för mig. Den var sjukligt god. Den var lika god som den blev fin på bilden.


Min blick är inte att leka med, det måste va Patrik som tar bilden för kåta blicken är påkopplad. Har jag berättat att jag pumpat in silikon i boobsen? Helt fantastiskt klotrunda. Sofia försöker se lite präktig ut men det misslyckas ganska snabbt. Fy fan hon sitter bredvid mig just nu och luktar gammalt knull. Slamp-Sofia erövrade en kille som hade flickvän. Hur lyckas hon med allt? Omvänder hon inte bögar så ligger hon med upptagna,, vad kommer härnäst?


Linnea dricker vin för fulla muggar, dubbla dessutom. Black Tower it is.


Ja nu kanske ni tror att jag anställde en strippa till min fest men detta är bara sexiga Gloria som spexat till sin outfit lite. Visst är hon het?


Grabbhäng i soffan. Puttefnask, Chrille och Olof. Olofs håriga bringa är troligtvis luddigast i Falun.


Lisa och Becca var nyktra och goa. Jag fick två jättefina martiniglas och en chokladkalender av Lisa.


Bildanalys: I främre delen av bilden (jag vill ha kuk sa Sofia nyss) ser man två bröst som sitter på Anna, bakom brösten tar Sofia en tupplur. Tittar man längst bak i bilden ser man Linnea som inspekterar sin mugg. Sara försöker förföra Dennis. Visst ser han lite sugen ut?


En helt fantastiskt smickrande bild på Dennis med uckelelen. Sara var inte längre sugen efter denna blicken.


Pär och Gloria är ett ypperligt vackert par. Jag fick en flaska vin av dom som heter Gloria. Snitsigt som fan.


Sofia erbjuder Chrille ett blowjob.


Lycka är när Chrille tar fram gitarren och sjunger I´m yours och Fuck her gently. Han är såååå sjukt bra. Jason Mraz, släng dig i väggen. Åhh jag älskar att ha musikaliska vänner.


Efter en flaska vitt, några glas Martini och sprit såg jag ut så här. Bilden säger allt. Efter förfesten drog vi till Harrys där jag stannade i typ 40 minuter. Jag var så full så att hela Harrys dansgolv snurrade. Hah jag hade inte tillräckligt med pengar till inträdet, det fattades 20 kronor så en full brud betalade in mig :) Mina luckor från kvllen är inte att leka med men när jag kom hem deckade jag på sängen under täcket med jackan på och lampan tänd. Vaknade vid 7 och funderade på om jag borde ha ångest eller inte men bestämde mig för att inte rota i minnet efter luckorna.

Sammanfattning:
Lyckad kväll!!! Tack som fan mina kära vänner.







Kommentarer
Postat av: crille

åå vad jag ångrar att jag inte nappade på sofias erbjudande:)

2008-11-09 @ 16:46:19
Postat av: Susann

Tänkte faktist skriva en riktig vidrig historia om en ko med livmoderframfall... men besparar dig det äcklet.. mest för att jag själv sitte rå äter och vill ha matlusten kvar

2008-11-09 @ 19:03:20
URL: http://harkorhorn.blogg.se/
Postat av: KK

Haha, låter som en lyckad kväll...sorry att jag inte kunde komma med... Jag antar att du listat ut hur kameran på moblien funkar:) Whats up med dendära festen på fejjan btw??

2008-11-10 @ 23:42:56
Postat av: Angelica

hörru Kajsa! Du måste komma på festen på lördag!! den är hos Sofia på sturegatan 41 A våning 4

2008-11-11 @ 08:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0