Vita makaroner....

får det att växa i magen på mig och jag måste spruta mängder med ketchup på dom för att inte få kväljningar. I söndags när jag var akutsugen på stuvade makaroner så fanns det bara 1kg förpackningar så nu har jag ju mängder jag måste äta upp och för tillfället så har jag inget annat ätbart hemma förutom kålsoppan som jag ju faktiskt inte kan kalla ätbar. Nu har jag lärt mig skillnaden på makaroner och pasta. Makoroner är såna som slinker ner i halsen och som smakar luft och mjöl, pasta är såna som är roligare att äta :) Fjärilar är de absolut bästa.
Jag är typ uppväxt på vita makaroner men nu på ålderns höst är de en plåga som simmar runt bland ketchup i min mage.

Blä jag blev så mätt så jag orkar inte ens blogga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0