Aj mitt hjärta

Brr det är kallt ute, jag var ute och gick en promenad runt Tisken innan och nu har jag ätit frukost och är fullt medveten om att jag måste börja fixa till mig lite. Ska träffa Frida kl 10 på kåren där vi ska tentaplugga till Marknadsföringen.
Igår såg det ut så här
(Jag stal en bild från Fridas blogg) http://www.fridavogler.blogspot.com/


Just nu har jag fastnat framför vakna med thevoices webradio där de just nu intervjuar blondinbella bara för att hon fyller 18. Men hallå!!! jag fyller ju år i morgon och det är inte en enda radiokanal som ringt mig och tjatat på mig att komma dit? Jaja man kan väl ändå få va med i Dalarnas Radio iaf. Med tanke på att jag en gång i tiden var med om värsta mediauppbådet så är jag faktiskt kvalificerad som B-kändis. Kan blondinbella så kan jag.
Kolla in den här gamla artikeln på aftonbladet :) hahahahaha humor 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article226945.ab 

Igår fick ja mitt hjärta krossat, jag har blivit dumpad för första gången i mitt liv. Ny erfarenhet för mig. Så just nu håller jag på och utvärderar i min hjärna vad jag gjorde som gick så fel. Regel nummer 1, var aldrig en dramaqueen i telefonen när pojkvännen tentafestar med sina pakivänner. Patrik sluddrade och svammlade och ärligt så tror jag att jag är dumpad. Men håll ut, föroppnigsvis ringer han senare idag så jag får en förklaring. Jag är i stort behov av att veta vad jag gjort för fel så att jag aldrig gör om det. Jag lär mig alltid av mina misstag. Den här gången blev jag int dumpad på grunad av min politiska lägging iaf.

Jag uppdaterar senare ifall att jag får rätsida på denna lilla incidenten.

Cheers Mate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0