Det biter i kroppen

Nu är det fan kallt ute, det är så kallt så att det biter i kroppen på mig. Om man tittar ut blir man bara deprimerad. En för tidig November har kommit. Vad hände med alla gula löv på träden?! Nä nu är det grått och inte nog med det så har det duggregnat hela dagen. Och jag har suttit på skolan i Borlänge hela dagen. Först gjorde jag, vickan och frida en powerpoint till vårat Änglamarks case. Skitsnygg presentation. När jag blir stor och jobbar på ett multinationellt företag ska jag göra massa flodiga powerpoint presentationer som jag ska använda när jag presenterar förslag i världsklass för min boss och mitt arbetsteam. Hahah längtar redan.
Och nu har jag suttit i 4 timmar och pluggat på Marknadsförings tentan. gah jag får pikar hela tiden om att jag pluggar typ hela tiden. Men, hörrni jag lär mig faktiskt jättemycket. Jag antar att det inte är nån mening med att plugga om man bara pluggar för att få en examen utprintad på ett A4 med rektorns signatur på. Jag pluggar för min egna skull och mitt egna vetande. Så ta de lungt och stressa inte upp er för att jag pluggar hela tiden :)

Ikväll blir det träning och sen ska jag slappa framför teven. Åh nej kom på att jag inte har något te kvar. Suck, precis vad jag skulle behövt en dag som denna. Skitväder. hmm, var är Patrik när jag behöver honom som mest :(

Och vet ni vad mer (ja det är meningen att ni ska tycka synd om mig) klockan är 16.37 och jag har inte ätit någon lunch än. Min energi är i botten med andra ord. Så nu ska jag logga ur, gå till receptionen och stjäla ett äpple och sen ska jag åka hem och byta om till träningsoutfit.

Smell ya

Kommentarer
Postat av: Ina

Hatar att det börjar bli kallt :(

2008-10-20 @ 20:12:18
URL: http://inalc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0