Gry Forsell

Kära Gry

Bra inledning, icke sant? Nu när min blogg blivit nominerad till, hmmm, vad var det för nominering Sofia? Jag mötte min kära vän Sofia på väg till träningen och fick reda på att hon tänkt att nominera min blogg till Mix Megapols bloggtävling. Är det inte smickrande så säg :) Nu är ju saken den att det finns en liken hake bakom detta, Sofia vill nämligen vinna en rosa laptop. Sofia nominerar mig och om jag vinner så får vi varsin rosa laptop. En rosa laptop skulle passa Sofia perfekt.
Men hörru Gry, om jag vinner, skulle jag då kunna få en annan färg på min laptop? Jag vet inte riktigt vad en rosa laptop kan ha för påverkan på min image och på mitt egna varumärke, mig själv. När jag sitter i eventgruppen för OS 2012 i London vet jag dock inte om mina projektideér skulle gå igenom. Hur trovärdig skulle jag framstå som? Och jag är inte helt säker om en rosa laptop skulle passa in i min stilsäkra inredning på mitt topnotch kontor. En rosa laptop ska  inte få förstöra min panoramavy över Themsen och House of Parliament.
Men Gry, vet du vad, jag är iaf tokglad över att min bästaste bästa vän i Falun nominerat min blogg.

Nu ska jag fortsätta drömma om min framtid, tröstäta en avocado för att min pojkvän inte behagar ringa mig, försöka köpa en tågbiljett till Jönköping och sen ska jag tycka lite synd om mig själv ;) Självömkan is the shit! Känner ni Petter förresten. Skönaste killen i Falun so alltid ställer upp för mig och mina tjejkompisar. Han borde bli nominerad till årets Babe i veckorevyn.

Tack Gry för att du tog dig tid att läsa mitt ofantligt långa blogginlägg med lila text.
Love from Angie

*Hörru Soffipropp, visst blev det ett ypperligt tjusigt inlägg?*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0