I curse the day you were born

Jag förbannar den dagen då pakisarna som skrev engelsk uppsats samtidigt som mig idag föddes. Jag hade kunnat skjuta dom på plats bokstavligt talat. De luktade illa, de kom 30 min försent, de tuggade nötter som ekorrar, de tisslade och tasslade som 10-åringar. Hela min uppsats blev förstörd på grund av pakisarna, jag kunde inte koncentrera mig. gahhhhhhhhhhhh jag är så arg!!!!!!!

Jag hoppas det går lite bättre på marknadsföringen men jag har inga höga förhoppningr om det. Just nu vill jag bara sitta på tåget ner till jkpg. Jag är till och med för arg för att blogga. Det kryper i fingrarna på mig och om jag fortsätter kommer tangentbordet strax knappras sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0