Ideella föreningar

I morse vaknade jag och var på världens bästa humör. Uppe med tuppen så att säga. Jag var dunderladdad för passet på Friskis & Svettis kl 10.00. Jag skuttade dit och log med hela ansiktet, humdidumdidumdidum.. Snörade på skorna och väntade på att tiden skulle gå, klockan blev 10, klockan passerade 10, folk står och trampar i golvet och kollar på klockan med jämna mellanrum. hmm suck. En friskisvärd drar åt sig uppmärksamheten och säger " Tyvärr så kommer det ingen ledare idag för det har blivit nåt missförstånd, och det är ingen annan som kan ta sig hit"... ljudlösa suckar hörs.. "Det enda jag kan erbjuda er är att få vara i gymet" Jippie tänkte jag som älskar att gymma, NOT! Hade inte Friskis varit en ideelll förening så hade jag typ blivit arg, men nu när de är det så får man nästan räkna med att sånt kan hända. Ett STORT minus till Friskis i Falun idag!
Jag ställde mig på löpbandet en stund och insåg att det är fruktansvärt tråkigt. Hey man kommer ju ingenstans. Sedan provade jag en annan maskin i 20 minuter och sen gick jag hem. Och vet ni vad? Jag var fortfarande lika glad :)

Idag är en sån dag som ingen kan förstöra och jag älskar det. Jag har nästan utan avbrott suttit på soffan och pluggat Event Management som en tok. Efter 4 timmars plugg tog jag en joggingtur runt Tisken. Kanonväder!!! Hösten är absolut den bästa årstiden.
Och nu har jag ätit laxpasta för imorgon blir det långpromenad mellan Borlänge och Falun!

Kolhydraterna spritter i kroppen på mig.

Kommentarer
Postat av: Frida Holm

Skulle också behöva börja träna på friskis och svettis. Snart sexton :D

2008-10-14 @ 13:12:52
URL: http://hundra55.blogg.se/
Postat av: Susann

Nej nu angelica får du ta dig samman och skriva en rapport hur du mår efter era mil till borlänge=)

2008-10-14 @ 16:05:49
URL: http://harkorhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0