Låt mig få sova!

Vad mer kan man begära? Idag var en sån dag då jag bara ville ligga kvar i sängen och glömma att jag är en stressad student med prestationsångest. Jag hade tänkt att fixa massa grejer nu på morgonen men det slutade med att jag snoozade i 50 minuter. Jag som aldrig snoozar! Jag nästan hatar det. Becca har fått stå ut hundra gånger med att jag suckar högt varje gång hon snoozar. Jag kan bli galen av att höra alarmet mer än en gång. Idag ska jag till skolan och fixa det sista på Änglamarks caset och göra en powepoint och så hade jag tänkt sitta och plugga på marknadsförings tentan. Jag har sänkt ribban, jag är nöjd om jag får ett G för jag orkar INTE plugga mig till ett VG. Det ser bara så snyggt ut på pappret..

Nu ska jag borsta tänderna och ringa gynekologen. Uselt att de bara har telefontid mellan 8-9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0