Morgonjympa på Friskis

God Morning sunshines!
Nu har jag varit på friskis morgonjympa med Camilla. Jag var stel som en pinne och kände mig som en 78årig tant med krokrygg. Sista gången jag kollade klockan inatt var den 01.15.  Jag har fått en muskelknut i ryggen och det gjorde så extremt ont så jag kunde inte sova och sen så vaknade jag innan klockan skulle ringa 06.25 och hade fortfarande ont. Så ni kan ju tänka er hur jag såg ut på jympan. Hahaha Berit 62 var mer athletisk än vad jag var. Och sedan var det frukost på det. Jag älskar att äta frulle på friskis varje fredag.

Idag är det den stora dagen, jag ska till gynekologen för första gången i mitt liv och få ett skohorn uppkört där bara Patrik får pilla. Jag håller tummarna för att det inte är en hårdhänt gammal tant som ska undersöka mig. Gah jag är livrädd!!! Jag får inte glömma bort att jag inte får kissa efter klockan 12.30. Det var tydligen mycket viktigt. Och vet ni vad det jobbigaste är? Jag har träningsvärk i mina innerlår, vilket innebär att jag kommer ligga och plågas i gynekologstolen när jag slängt upp benen.
Wish me luck!

Egentligen finns det inget som kan förstöra den här dagen. Det är ju löningsdag!!! och jag har redan inspekterat hur mycket som ligger på kontot :) Fan jag måste nog för tillfället vara Faluns rikaste student. Och ikväll är de det efterlängtade Mamma Mia passet på Friskis med mingel och grekiskt tilltugg efteråt. Och vet ni vad jag ska göra mer ikväll? Ida jobbar och Karin åker till Stockholm så jag ska tända lite ljus, korka upp en flaska vitt, äta mörk choklad och se på Idol :) En oslagbar fredag kväll med andra ord.

Nu måste jag verkligen sätta igång med plugget innan det är dags att gå till gynekologen.

 Jag är inte bara Faluns rikaste student, jag är också Faluns biffigaste student. Jag tror inte ni skulle vilja träffa mig ute på stan en mörk kväll ;) Jag ser så skräckinjagande ut så att jag nästan blir rädd för mig själv.
So long my sunshines!

Kommentarer
Postat av: Tessan

va fan... skulle inte du jobba idag?

2008-10-24 @ 10:43:32
Postat av: Malin

Första gången jag var hos gynekologen var de så hårdhänta att jag grät lite. Det var hemskt! :P Förhoppningsvis får du en snällare tant!

2008-10-24 @ 11:09:23
Postat av: alec

thihi nej jag skulle inte vilja möta dig i en mörkgränd. men du verkar snäöll :)

2008-10-24 @ 12:22:45
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0