Morgonstund har guld i mun

Jag är nog världens morgonpiggaste människa, jag blir rastlös av att ligga kvar i sängen för länge. Det är som en panikkänsla som kryper i kroppen på mig. Patrik är tvärtom, han kan sova i evigheter och när han sovit i evigheter så ligger han kvar i sängen i evigheternas evighet. Han är som en 14åring i puberteten som växer och behöver sova lika länge som en bebis. Gah jag blir ännu mer rastlös av att titta på honom. Så istället för att få mina behov tillfredsställda av min pojkvän ska jag gå till Friskis och träna ett jympapass. Träning på morgonen är det bästa.

Fredag kvällen var över förväntningarna. Mittt ekologiska vin k******e i munnen på mig.


Vem hade kunnat tro att jag skulle sitta hemma en fredagkväll med en pojkvän? Ibland förvånas jag fortfarande över mig själv och mina bravader. Men hey, det kommer inte bli till en vana så ni kan lugnt slappna av :) Singlarna SS är i Ljusdal och festar, fick ett fyllesamtal av singel S igår. Jag längtar redan till den 8 oktober!!

Mamma Mia passet igår var cpkul! Jag och Camilla och 98 andra stod i kö utanför Friskis i Falun en timma innan passet började för att få en biljett. Helt hysteriskt ju! Så lång kö som det var utanför Friskis har det aldrig varit utanför Harrys en lördag kväll. Absolut det bästa passet jag någonsin varit på. Och nu är det dags att ta på sig träningskläderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0