Myskväll med Rikard

Jariiiibaaaaa!

Slapp helg is the shit!
Igår kväll var jag i Borlänge och hängde med Rikard (åh nej Sofia det är inte den Rikard du tänker på så få inte för dig nåt nu) vi köpte med oss pizza och såg på Idol. Nu när vi ska åka till Sälen tillsammans så kanske det är bäst att lära känna varandra lite bättre, jag vill ju inte sitta i en stuga i Sälen och fira nyår med främlingar :) För er som inte vet så är Rikard en av mina nollor. Hur länge ska man kalla dom för nollan egentligen? Det blir fortfarande så när man pratar om någon att det blir, men du vet han nollan. Då fattar ju alla vem man pratar om iaf :) Rikard bor mitt på stan i Borlänges fräschaste lägenhet. Inga dammråttor i hörnen där inte och varenda liten pryl var perfekt placerad på sitt ställe. haha lite pedant kanske? Jag vågade knappt röra mig, rädd för att förstöra något. Nä skämt åsido, den där Rikard är ett mysmongo i särklass. Och vet ni vad det bästa är? Han är inte kär i mig!!!!!! Äntligen en killkompis jag kan hänga med utan att vara rädd för att trampa i klaveret för mycket. Lyckan är total.

Exakt hur jobbigt tycker ni att det är med långa blogginlägg?

Idag vaknade jag 9.40 (jag vet det är länge för att vara mig) och övervägde om jag skulle slänga på mig träningskläderna och springa bort till Friskis och gå på jympan kl 10. Jag insåg dock att jag inte skulle hinna och dessutom har jag ont i halsen. Jag har inte tid med att bli sjuk nu. Så istället gick jag på långpromenad i 1,5 timmar. Det var kanonfint väder ute. Det är lika spännande varje morgon och se vilken skepnad Tisken tagit sig. Btw så är Tisken en liten förorenad sjö i Falun. Beroende på väder så ser Tisken alltid olik ut. Mitt projekt för nästa vecka är att gå ett varv runt Tisken varje morgon och ta en bild på sjön och så ska jag lägga upp dom i bloggen så får ni se hur omvandlande den är :)

Idag har jag konstaterat att det bästa på hela dagen är frukosten. Ååå havregrynsgröt när den är som bäst. En bra start på dagen utan tvekan. Nej, morgonsex är ingenting för mig, men lite gröt får mig att hamna i extas.

(sorry Anders men jag stal en bild av dig)
 
Rikard i sitt essä. Är han inte sockersöt så säg, men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna :)
Hörru Sofia!!! Jag tror jag ska presentera dig för Rikard någon gång. Ni är av samma skrot och korn, haha Flirt-Fia 

Kommentarer
Postat av: Flirt-Fia

hahaha skrot ock korn...

2008-10-20 @ 00:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0