På kåren

Nu har jag och Frida suttit på kåren i Falun och pluggat sen kl 10 och vi är strax på väg att ge oss. Nu kan vi allt vi behöver veta om Born Globals, ARA-modellen och tjänstemarknadsföringstriangeln.
Kåren i Falun är lätt den bästa pluggplatsen, här har den sköna soffor, billig lunch som är asså superbillig. 30 enstaka kronor för en kycklingsallad. Vilket kap! Cola light är ett måste när man tentapluggar och på kåren kan man få cola i glas med is för bara 10 kr. Jag älskar stundetpriser och extra lyx. Ja men faktiskt så är cola i glas extra lyx i vardagen.

Jag har hjärtekross-sjukan (gah jag vet aldrig när jag ska särskriva eller inte) hela dagen. Saken är den att jag vet att jag inte varit världens bästa flickvän och i slutänden slår det bara tillbaka på mig själv. Men jag kan inte ändra på mig och jag tänker inte göra det heller. Jag har aldrig varit och kommer aldrig vara någon mall för hur en perfekt flickvän ska vara. Simple as that. Jag ska bara lära mig att tagga ner lite och lära mig hantera mina humörsvängningar. Haha Karin säger att Omega-3 är bra för humörsvängningar så nu ska här knapras tillskott ;)
Det här kommer inte från någon dramaqueen, faktiskt mitt hjärta gör fan ont. Eller okej det kanske gör mer ont i magen på mig.
Imorgon fyller jag år och jag tänker inte låta NÅGOT förstöra min dag.

Nu ska jag stänga av datorn, dra tre djupa andetag och långsamt börja inse att jag inte är superkvinnan som jag ofta tror jag är.



Auf wiederschauen som de säger i Österrike

Kommentarer
Postat av: Malin

Happy Birthday to you! Synd med hjärat, men det läker! :( Även om det inte känns så nu. Låt ingen ändra dig!

2008-10-30 @ 02:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0