R.I.P Singlarna Sture

I ett inlägg från i somras varnade jag alla falukorvar för singlarna Sture. Brudarna SAS skulle ut och kolla köttmarknaden i Falun och lattja runt lite. Men nu känns det som något gått snett, typ som om något eller någon har dött. (Observera att jag älskar mig själv när jag är så dramatisk). Jag och brudarna SAS hade en grym vision över vårt sista studieår i Falun. Vi skulle spendera tiden med att **u*** med så många som man hinner med under en termin och jag och S1 skulle fixa dejter på hemköp. Planerna gick i stöpet så att säga och det är jag som dessvärre får ta på mig skulden för denna lilla incidenten. Det är väl typiskt att jag alltid ska screw something up (kom inte på vad det heter på svenska).

Nä skämt åsido så är det inte så farligt som det låter. Eller okej det är inte så farligt alls för jag älskar att inte behöva **u*** med falukorvar och spana på hk. S1 och S2 kommer klara det galant utan mig ;)

haha jag har typ en ny livsuppgift, jag ska sluta hata alla par hur svårt det än kan bli så är det dags för det.
Och nej Sofia, jag har verkligen INTE tänkt att ändra status på facebook!!!! over my dead body så att säga.

Innan var jag ute och gick en jättelång promenix och upptäckte att Falun by night is the shit.
Nu ska jag fortsätta konversera på msn med pappa!!

TJIPP!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Kappan efter vinden, woaa!

där ser du att förhållanden fan inte är så djävla kassa din lilla falufitta

2008-10-05 @ 21:51:17
URL: http://fittler.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha men hörru Carro!! Falufitta var väl ändå lite att ta i

2008-10-06 @ 22:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0